Arhibīskaps skaidro, ka pēdējos četrus gadus skolas direktors bija priesteris Māris Ozoliņš, tomēr jau sākotnēji nav bijusi doma, ka direktoram visu laiku noteikti jābūt garīdzniekam: “Aizvadītie četri gadi bija pārejas posms, kurā īpaši svarīgi bija darīt sabiedrībai redzamu faktu, ka tā ir Baznīcas skola un ka Baznīca ir ļoti ieinteresēta tās tālākā pastāvēšanā un attīstībā. Pašreizējā skolas attīstības posmā kļuva skaidrs, ka stafeti jau var pārņemt arī kāds no profesionāļiem – izglītības nozares pārstāvjiem.”
Pēdējā mācību gada laikā tika meklēts piemērots kandidāts. Pēc rūpīgas iespējamo kandidātu izvērtēšanas tika pieņemts lēmums par skolas direktori iecelt I. Majenieci. Priesteris M. Ozoliņš turpinās savu kalpojumu kā Rīgas Svētās Terēzes no Bērna Jēzus draudzes prāvests un RKĢ valdes priekšsēdētājs, bet priesteris Pēteris Alusiks – kā RKĢ kapelāns.
Jautāts, kāpēc lēmums pieņemts vēl pirms mācību gada beigām, Z. Stankevičs skaidro, ka šai situācijā skolotājiem būs skaidrība par jauno mācību gadu un vasarā būs iespēja pieņemt jaunus skolēnus jau ar jaunu direktoru.
Jaunā RKĢ direktore I. Majeniece ir studējusi Latvijas Universitātē, kur ieguvusi izglītības zinātņu maģistra grādu pedagoģijā, bet Rīgas Tehniskajā universitātē ieguvusi profesionālo maģistra grādu materiālu dizainā un tehnoloģijā. Viņa ir strādājusi Mārupes pirmskolas izglītības iestādē “Lienīte” kā pirmsskolas skolotāja un Jūrmalas Alternatīvajā skolā kā mājturības un tehnoloģiju skolotāja. No 2010. gada I. Majeniece ir RKĢ pirmskolas izglītības iestādes vadītāja.
Jaunā direktore norāda, ka, viņasprāt, RKĢ ir svarīgi nodrošināt kvalitatīvu izglītību un audzināšanu, kas balstīta uz morāli ētiskām vērtībām, individuālu pieeju un ciešu sadarbību ar ģimenēm. Kā galvenos mērķus viņa izvirza aktīvas, patstāvīgas un nobriedušas katoliskas jaunatnes izglītošanu un formēšanu, sadarbības veicināšanu ar ģimenēm, atbalstot tās morāli, psiholoģiski, kā arī sniedzot pastorālo aprūpi. Tāpat I. Majenieces skatījumā RKĢ kā katoļu skolai ir būtiski skolā attīstīt ziedošanas tradīciju, evaņģelizēt un izstrādāt mācību programmas, kuras palīdzētu skolēniem nākotnes profesijas izvēlē.
LRKB IC